AUTOMATYCZNA DOSTAWA
FAQ
  • 1. Co to Steam Trade URL i jak go zdobyć?

    Steam Trade URL to link, dzięki któremu możesz wymieniać się przedmiotami z platformy STEAM.
    Jego podanie jest niezbędne. Swój adres wymiany znajdziesz tu: klik

    Adres wymiany należy w całości skopiować i wkleić tutaj: klik

  • 2. Jak doładować portfel?

    Aby doładować portfel należy przejść do swojego panelu: klik
    Dostępne formy płatności to: SMS, SMS (Do 20% więcej), przelew i Paysafecard.

  • 3. Jak odebrać zakupiony przedmiot?

    1. Wejdź w zakładkę Moje skiny, a następnie kliknij w "Wyślij przedmiot". 
    2. Zaloguj się do swojego konta na stronie http://steamcommunity.com/
    3. Otwórz wiadomość dot. wymiany, kliknij w "Odpowiedz na tą ofertę" i zaakceptuj wymianę.  

  • 4. Wysłałem SMSa, ale nie otrzymałem kodu zwrotnego.

    W takim wypadku należy złożyć reklamację pod tym adresem: klik

  • 5. Przy próbie wysłania przedmiotu otrzymuję błąd.

    BOT nie może wysłać do Ciebie przedmiotu z jednego z następujących powodów:
    - Masz zablokowaną możliwość wymiany (nowe urządzenie, ostatnio zmienione hasło / email, brak Steam Guard, VAC BAN, itd.)
    - Twój ekwipunek Steam jest ustawiony jako prywatny. Musi być publiczny. (Jak to zrobić? klik)
    - Sprawdź swój link wymiany podany na csgoskinysms.pl i na koncie Steam - muszą być takie same.
    - Serwery Steam nie działają poprawnie. Aktualny stan serwerów Steam widczony jest tu: klik

  • 6. Co się stanie jeżeli nie odbiorę przedmiotu w przeciągu 24h?

    Twój przedmiot zostanie automatycznie odsprzedany, a Ty otrzymasz PKT.