AUTOMATYCZNA DOSTAWA
Strona główna    Regulamin
Regulamin

I. Postanowienia ogólne


a) Serwis CSGOSKINYSMS.pl zajmuje się sprzedażą wirtualnych przedmiotów z gry Counter-Strike: Global Offensive.

Właścicielem przedmiotów jest http://store.steampowered.com/ (Valve).

b) Zakupów w serwisie można dokonać po doładowaniu wirtualnego portfela. Wirtualny portfel doładowywany jest w PKT.

c) Nie ma możliwości zwrotu ani wypłaty środków dodanych do wirtualnego portfela. 

d) Oferowane przedmioty mogą zawierać dodatki, np. naklejki.

e) Dostawa przedmiotów jest realizowana automatycznie.

f) Użytkownik rejestrujący konto wyraża zgodę na otrzymywanie treści promocyjnych.

g) Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez klienta przy składaniu zamówienia.

h) Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin.

 

 

 

II. Dostawa produktu


a) Wysyłka towaru jest zlecana przez klienta, w panelu swojego konta.

b) Przedmiot dostarczany jest automatycznie przez BOTa po kliknięciu w przycisk "Wyślij przedmiot".

c) Aby odebrać przedmiot klient musi przyjąć ofertę od BOTa.

d) Serwis nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez klienta niepoprawnego/nieswojego Steam Trade URL (linku wymiany).

e) Serwis nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości odebrania przedmiotu przez klienta.

f) Jeżeli wylosowany przedmiot nie zostanie wysłany lub odebrany przez klienta, zostanie on automatycznie odsprzedany, a klient otrzyma PKT.

 

 

 

III. Usługa premium SMS

 

a) Usługa dostępna jest u wszystkich operatorów (T-mobile, Plus, Play, Orange). 

b) Usługę SMS obsługuje firma Eurokoncept, grupa Dotpay.

c) Reklamacje należy zgłaszać pod adresem: https://ssl.dotpay.pl/reklamacje/platnosci-sms/

 

 
 
 

IV. Płatności przelewem

 

a) Usługę przelew dotarcza firma Dotpay.

b) Reklamacje należy zgłaszać pod adresem: https://ssl.dotpay.pl/reklamacje/platnosci-przelewami-online/

 

 


V. Płatności G2A


Kiedy klient korzysta z usług G2A Pay świadczonych przez G2A.COM Limited (dalej „Dostawca usług G2A Pay”) w celu dokonania zakupu na naszej stronie, odpowiedzialność za jego zakup jest w pierwszej kolejności przenoszona na G2A.COM Limited, zanim produkt zostanie dostarczony. Dostawca usług G2A Pay przejmuje główną odpowiedzialność, przy naszym wsparciu, za płatność oraz obsługę klienta w związku z płatnością. Regulamin między Dostawcą usług G2A Pay a klientem korzystającym z usług G2A Pay jest uregulowany odrębnymi umowami i nie podlega Regulaminowi tej strony.

W odniesieniu do klientów dokonujących zakupu za pośrednictwem kasy Dostawcy usług G2A Pay wszystkie płatności będą podlegały (i) Polityce prywatności Dostawcy usług G2A Pay, z którą należy się zapoznać przed dokonaniem jakiegokolwiek zakupu, oraz (ii) Polityce zwrotu kosztów Dostawcy usług G2A Pay, chyba że właściwy dostawca wyraźnie i z wyprzedzeniem zawiadomi nabywcę, że jest inaczej. Ponadto zakup określonych produktów może wymagać od nabywcy zaakceptowania co najmniej jednej Umowy licencyjnej Użytkownika (zwanej także „EULA”), która może obejmować dodatkowe warunki określone przez dostawcę produktu, a które nie zostały wskazane przez Nas ani przez Dostawcę usług G2A Pay. Klient będzie związany warunkami zaakceptowanej przez niego umowy EULA.

Główna odpowiedzialność za gwarancje, usługi konserwacji, obsługi technicznej i wsparcia dla Produktów sprzedawanych na naszej stronie za pośrednictwem usług G2A Pay spoczywa na nas i/lub podmiotach sprzedających te Produkty. Główna odpowiedzialność wobec użytkowników z tytułu wszelkich obowiązków związanych z realizacją zamówień i umowami EULA zaakceptowanymi przez Klienta–Użytkownika końcowego spoczywa na nas i/lub podmiotach sprzedających produkty na naszej stronie. Dostawca usług G2A Pay ponosi główną odpowiedzialność za obsługę płatności klienta.

Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie opłaty, podatki i inne koszty związane z zakupem i dostawą produktów wynikające z obciążeń z tytułu jego relacji z dostawcami usług płatności, a także za cła i podatki nakładane przez urząd celny lub inne organy kontrolne.

W sprawach związanych z obsługą klienta lub w kwestiach spornych prosimy o kontakt poprzez support.
Pytania dotyczące płatności dokonywanych za pośrednictwem Dostawcy usług G2A Pay należy kierować na adres support@g2a.com


W miarę możliwości będziemy pracować z klientami i/lub wszystkimi innymi użytkownikami prowadzącymi sprzedaż na naszej stronie w celu rozwiązania wszelkich kwestii spornych związanych z zakupem.